Pahlawan

10 Nov

Pahlawan bagi saya adalah:

  • (Alm.) Ibu yang telah berjuang melahirkan saya dan rela memberikan ASInya hingga saya berusia 4 tahun. ♥ ♥
  • Bapak yang telah berjuang menafkahi keluarga, memberi pendidikan yang layak untuk saya dan kakak-kakak, serta bersedia menjadi wali nikah dan ikhlas menyerahkan saya kepada lelaki pujaan saya. ♥ ♥
  • Para Sahabat yang telah berjuang untuk selalu memahami dan menemani saya, baik di saat senang maupun susah. ♥ ♥
  • Suami Tercinta yang telah berjuang mendapatkan cinta, menyintai, menyayangi, dan menerima saya apa adanya. ♥ ♥

Eniwey, SELAMAT HARI PAHLAWAN!




2 Responses to “Pahlawan”

  1. yustine 01/12/2010 at 06:55 #

    whaa.. asix 4 taun? mantep! you mom trully a hero

  2. Mbah Jiwo 11/11/2010 at 02:06 #

    Mbah belum kesebut..helloooo..

Leave a Reply

